2015. április 1., szerda

Új történet, új blog!

Most azokhoz az ,,olvasóimhoz" szólnék, akiknek ne adj isten tetszenek a firkálmányaim! :D

Tegnap, fennmaradó időmben nyitottam egy új blogot, egy már régóta a fejemben cikázó történetnek. A véres könnyek címet kapta, ami nem sokat mondd...de tényleg! Ez jutott éppen eszembe a regisztrációkor! :D A történet fantasy és horror keverék, bár nem az a szörnyen véres fajta. A prológusban nem árultam el túl sokat, annak érdekében, hogy azért maradjanak meglepetések számotokra. Sőt, még az alaptörténet is változhat, ha újabb ötlettel gazdagodom!
Még csak az 1. Fejezet-et raktam ki, de holnap jön a következő, aztán pedig a következő!^^ Szerencsére itt a tavaszi szünet, ezért remélem elég termékeny leszek. :3

Nézzetek be: bloody-tearers.blogspot.hu

Nagyon várom a véleményeteket!^^ Őszintén leköteleznétek vele. :D

A másik közölendőm, amit el akartam ,,mondani" ha már itt vagyok...hogy ma este a rendelés menüpontot is feltöltöm! :D

XOXO: Satin

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése