2015. április 16., csütörtök

Sziasztok!

Bizonyára észrevettétek hogy egy ideig a blog megszűnt. Nem tűntünk el örökre csak Satinnak nincs már ideje hogy ezt a történetet is vezesse így betársultam. Diana vagyok és őszintén szólva még soha nem vezettem blogot így lehet hogy egy kicsit bénázni fogok, ezért előre is elnézést. Megpróbálok olyan színvonalat nyújtani amilyet eddig Satin, ugyanis mostantól én fogom a történet nagy részét írni. A cseréket egy héten belül megpróbálom kirakatni. Remélem ugyanúgy fogjátok élvezni a történetet mint eddig, én pedig megpróbálok fantáziadús részeket írni.

2 megjegyzés:

  1. Bízzatok benne, nagyon ügyi! ;) Én pedig elköszönök, és a továbbiakban külső szemlélőként fogok rész venni a blog életében! Néha egy-egy ötlettel fogok segíteni! :) Köszönjük, hogy olvastok minket! :D

    VálaszTörlés
  2. Köszi :D.
    U.i.: Építőkritikákat is várok ám mindenkitől. :3

    VálaszTörlés